eclub support

Support

Välkommen till eclub Helpdesk och Support.

Aktuell driftstatus

Inga driftstörningar rapporterade.

Öppettider

Helgfri vardag: 09.00-17.00
Lunchstängt: 12.00-13.00

För dig med supportavtal

Kontakta oss via support@revide.se

Fjärrsupport

Vi använder oss av Teamviewer för att fjärransluta till din dator.

Ladda hem för Windows Ladda hem för Mac
Support

Stärkt lojalitet ger lönsammare kunder

Hög kundlojalitet är en dröm för de flesta företag. Men många har inte redskapen för att bygga upp sina relationer. eClub är ett molnbaserat verktyg som hjälper dig att identifiera, bearbeta och belöna dina kunder. Enkel kundkommunikation, smarta kopplingar och grundlig uppföljning gör att du med små resurser kan förbättra dina relationer och öka lönsamheten.

Customer Profile - CRM

Lär känna din kund.
Från alla håll och vinklar.

Kunskap om kunden är ditt skarpaste och viktigaste verktyg i lojalitetsarbetet. eClub ger dig en värdefull helhetsbild av vilka dina kunder är, vad de gör och när de har agerat. En genomtänkt strategi kombinerad med en 360-graders vy av dina kunder ger dig den bästa grunden för ett lönsamt lojalitetsprogram.

Hur väl känner du din kund egentligen?

Kontakta oss om CRM

Omnichannel

Du får ingen andra chans att göra ett första intryck.

Omnichannel

Hur ska din kundresa börja?

Kontakta oss om omnichannel

Börja med att göra ditt koncept enkelt att gilla; att gå med i programmet ska gå snabbt, ske på kundens villkor och i hennes kanal. Belöna kunden och använd eClub för att kontinuerligt kommunicera segmenterat, vid rätt tid och situation i valfri kanal.             

Med eClub är det enkelt att rekrytera nya kunder i alla sammanhang:                

  • Mobil registrering                 
  • Via app
  • På din webbplats eller e-handel         
  • SMS-registrering                                   
  • I kassan                       
  • iPad/kiosk
  •                    

Campaign Management

Skapa erbjudanden som inte går att motstå.

Campaign Management

Vilka kunder är nära sitt nästa köp?

Kontakta oss om campaign management

Merförsäljning står högt på de flesta företags önskelistor. Från kundens perspektiv kan intensiv uppvaktning tvärtom ibland bli påfrestande. Men med erbjudanden och tillfällen som baseras på kunskap om kunden kan försäljningen förvandlas till ett värde. eClub samlar ihop kunskapen om dina kunder och låter dig segmentera på en mängd olika variabler, t ex köphistorik, demografi eller kampanjutfall.             

För att öka chansen att tillfället blir rätt kan du kommunicera…           

  • Mobilt (sms och/eller swipe)
  • Direkt i kassan
  • Via App
  • e-handel
  • Fysiska bonuscheckar och rabattkoder
  • Digitalt via epost
 

Marketing Automation

Du är inte en maskin.
Men våra servrar är det.

Marketing Automation

Vilka händelser är viktiga i din kundlivscykel?

Kontakta oss om marketing automation

Att arbeta med ett lojalitetsprogram ska vara enkelt för dig. Samtidigt måste relationsbyggandet göras inte bara genom planlagda kampanjer, utan genom smart närvaro. Därför finns automatiska, händelsestyrda flöden inbyggda i eClub. Du lägger bara in triggern – t ex nära nästa bonusnivå – och vad som ska hända. Sedan sköter systemet resten.

Customer Insight

Den som vet mest
säljer bäst.

Customer Insight

Vilken mätbar effekt gav din senaste kampanj?

Kontakta oss om customer insight

Det går inte att veta för mycket om din kund. I eClub finns ett kraftfullt rapportverktyg som ger dig värdefulla insikter om dina kunders beteende. Snittkvitto, besöksfrekvens och topplista över mest köpta produkter är bara några exempel. Du utvärderar enkelt kampanjer och identifierar nya trender, segment eller mönster som hjälper dig att bearbeta kunderna ännu bättre.

 

Loyalty Management

Ge tillbaka till de som förtjänar det mest.

Loyalty Management

Vet du vilka kunder som utnyttjat sin bonus denna månad?

Kontakta oss om loyalty management

Bonus och rabatter är några av de vanligaste modellerna för att belöna aktiva kunder. Med hjälp av inbyggda bonusberäkningar i eClub får du enkelt information om kundens saldo, oavsett hur du format ditt bonussystem. Men framför allt får du möjlighet att fokusera på budskap, mervärde och belöning istället för teknik.

 

Loyalty Bar

Din kund är i butiken.
Är du?

eclub Loyalty Bar

Hur bemöts kunden i din butik?

Kontakta oss om eclub loyalty bar

Gör det enkelt för kassapersonalen att hjälpa eller belöna kunden. eClub har en fristående kassamodul som bland annat visar aktuella erbjudanden, bonussaldo och e-handelshistorik. Registrering av nya kunder går snabbt. Modulen är webbaserad och passar de flesta kassasystem som finns på marknaden. Det enda som krävs är tillgång till internet.

Mobile apps

Alltid i kundens närhet

Mobile apps

Har du provat att påminna din kund med en pushnotis?

Kontakta oss om appar

Bjud in kunden i din värld och gör det ännu enklare att vara medlem. Följ kundens varje steg och skapa en tätare dialog än traditionella kanaler erbjuder. eClub har väl utbyggt stöd för att kommunicera direkt via en app och hanterar allt från registrering, kampanjer och bonus. Via appen har kunden alltid tillgång till alla sina förmåner på en plats och du lär dig ännu mer om hennes beteende. 

Cloud Architecture

Bli uppbackad av branschens främsta

eClub är baserad på Microsofts molnlösning Azure. Det gör att vi enkelt kan skala upp systemet vid behov, men också integrera mot marknadens vanligaste kanaler. På samma sätt har vi etablerade samarbeten med branschens främsta distributörer av innehåll och utskick för sms och e-post.

Hur trygg är du med din IT-miljö?

Kontakta oss om cloud architecture